Utbildad & klar


supersnyggt från Gina Tricot, jatack!

Nej men hejsan. jag är från och med idag klockan 19.30 färdig utbildad på H&M! wiiha. känns galet skönt. det har verkligen gått superbra allting. kassan har gått galant! och det andra kunnde jag mer eller mindre redan. så idag har jag kört ett 10timmarspass. så jag är rätt död i fossingarna och i kroppen förövrigt. somnade klockan 8 igår på soffan och sov till 8 imorse, sköönt. så nu väntar jag bara på att bli inlagd i systemet så jag kan kolla runt efter lediga tider. känns så himla sköööööööööönt! nu kan jag verkligen andas ut. och så hade mammsen fixat världens mumsmiddag med massa gottigott. imorgon blir det stan med amy & emilia tror jag. ska kolla runt lite och köpa festivalbiljetter! nu, teve.

Kommentarer
Postat av: Malin

Madde, vad blir det för festival i år då? :D

2009-03-07 @ 19:08:13
URL: http://malti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0