Föralltid klar! ohja





1. Åh du underbara Syrén. så vacker, så fantastiskt doftande. Du är sommar för mig. 2. mitt nya armband jag införskaffade igår från H&M. 3. dagens klädsel. linne H&M, shorts (love) topshop och converse.

Godkväll. ikväll är det inte en vanlig tisdags kväll, nejnej. utan det är kvällen då jag blev klar med båda mina skriftliga arbeten till skolan, någonsin! never ever säger jag bara. så S K Ö N T att det snart är över. hallelujah på den. yes! det enda som återstår nu mina vänner är festival i hässleholm holm holm holm. dags att packa snart! och inte nog med det så ska det bli runt 25 och sol i hässleholm holm holm holm på fredag. perfekt. later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0