I never thought love could turn to hate in the blink of an eye




Min smarriga kvälls drink ser inte dum ut alls! bestående av vatten och jordgubbar, så enkelt det kan bli va. dagens har bestått av vit tunka, "lack" tajt, skinnjacka & gladiatorsandaler. valde fel skor med tanke på vädret kan man ju lungt säga. iskallt och regnigt. fybövelen. men jag måste ändå säga att det är rätt så mysigt när det regnar. speciellt när jag sitter här uppe på mitt loft och tittar ut genom mina takfönstren, det smattrar sådär härligt. plus att jag sover som bäst när det är oväder ute. det är något mystiskt och spännande med regn och storm. mina tankar förs snabbt vidare till Harry Potter! magi och hemligheter. åååh älskar det! mihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0