Tasting much sweeter than wine

Hallå. Igår var det pysselkväll som stod på schemat. så jag sofia och sandra förflyttade oss hem till sara och malin för en kväll i lågstadieanda fylld av färgade papper, färgpennor, glitter, fjädrar, garn och höst te! kvällen slutade med att vi spådde varandra med kort och ja, det var hur som helst mycket roligt. idag har jag jobbat! imorgon ska jag jobba. men ska även klämma in en lunch med Sara. måste också leta present till isabelle som fyller år i helgen och på lördag är det dags för lite födelsedagsmiddag och partaj! woho. partiparti. snart är det ju Jimmy Choo på jobbet! wow, det är en grym kollektion som släpps och jag är lite ledsen över att inte vara hemma då, oh well.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0