#######

Åh vad trött jag är! vakna - jobba - åka hem - middag - sova. så är det varje dag just nu. dag ut och dag in. är iofs superglad att jag kan jobba så mycket, men man är bara så otroligt trött! ge mig bara lite sol så blir det bättre sen, jag lovar. verkligen. & om det inte är så mycket begärt önskar jag mig lite smått och gott från butikernas härliga utbud som finns där ute just nu. bland annat detta: en beige kuvertväska med nitar Gina Tricot, örnring Cocoo.se, svarta låga Converse, svarta jeansshorts och vit halvtransparant tshirt Monki -


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul! Då har jag en till blogg att följa :)

/Johanna

2010-02-11 @ 15:12:01
URL: http://fraknarnas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0