We built this city on rock and roll

Idag har jag vart ledig. sov rätt länge innan jag åkte till forum för några ärenden. Zara har verkligen ett grymt utbud just nu. hittade en randig tröja med axelvaddar och axeldekorationer. himla snygg. annars har det inte hänt så värst mycket. har haft lite panikångest öve London. vad ska jag göra? när ska jag åka? hur ska jag bo? hur ska jag leva? hur ska jag Överleva? så många frågor och så få svar. men nu har jag iallafall kommit fram till ett beslut vilket känns bra, och det är en rätt så bra början! och någonstans där emellan tog jag mig en god kaffe. tack å hej


Snyggt från Zara




Kan inte ens minnas sist jag tog en bild på dagens klädsel. tröja & "jeans" leggings från H&M, skor Eurosko och naglar Make Up store


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0