At Gatwick

Herreguud!! nu sitter jag pa Gatwick och vantar pa att mitt flyg ska ga 9.40. jag ska hem!! helt bananas verkligen. tankte traska bort till Starbucks och ta mig en sojalatte. jag ar bajstrott och forkyld. menmen. vi ses i Stockholm!

I'm driving home for Christmas













Ja, då börjar min lilla London histora lida mot sitt slut. imorgon vid den här tiden sitter jag hemma i mitt hus i Nacka med mamma. och nu sitter jag i min lägenhet i Bethnal Green och lyssnar på lite skön julmusik. tittar på mina två stora resväskor och undrar hur tusan jag ska få med mig allt hem?! har kännt mig lugn med att ha 50kilo att resa med men jag börjar bli lite nervös nu att jag kommer ha övervikt. oh well, är det så så är det så. eh ja. la upp lite best of-bilder från min tid här. allt från i början när man kunde gå i shorts fram till slutet av oktober, mys i brick lane, fantastiska pannkakor på the breakfast club, när mamma och carro var på besök, och när pappa var här, lära känna sara, parken där vi bor, min underbara lärare ryan och hans band. ja mycket kul har ju hänt kan man säga. jag har haft det SÅ bra. jag trivs SÅ bra. jag är fortfarande kär i den här stan. men nu räcker det för ett tag. är super redo för stockholm!
Igår var vi ute en sista gång. började kvällen med häng i Notting Hill med tjejerna och Gabriel. sen åkte vi in till camden och skulle gå på vårat ställe men det var privatfest?! jättesurt. men tillslut hamnade jag och sara på ett ställe som spelade typ punk skejt rock. jättekomiskt. men vi kände att nej vi måste göra kvällen till det bästa så det slutade med att vi hade hur kul som helst! riktigt grym sista kväll. woho. kommer sakna utelivet. det är helt fantastisk. speciellt i camden. MEN imorgon ska jag på fest i nacka. ska bli kul att träffa folk! jaja slut tjatat. nu ska jag försöka packa klart och ja. vi hörs väl hemma i stockholm då. hejdå London, tack för den här tiden. vi ses snart igen. LATER

www.nastygal.com



Åh jag dör så fina kläder! jag vill ha ALLT! åh så fina grejer. allt kommer från nastygal.com det finns så himla mycket snyggt. det här är bara en liten bråkdel av det som finns. men det är rätt dyrt tyvärr. men härligt att sitta och titta på alla fina shorts och klänningar och drömma bort till sommaren. vädret här i London just nu är tråkigt. varje kväll är det storm och regn. det är så otaggande att gå ut. vill helt bara sitta inne och kura in sig i täcket framför en film. det är precis det jag och sara gör just nu. gick till affären förut och köpte massa onyttigheter. imorgon ska jag på ett brasilianskt bröllop! jätteroligt. tar med mig kameran! LATER

There's a still in the streets outside your window



Hello rockstars! ja då var vi inne på dom 4 sista dagarna innan jag åker lördag morgon. BANANAS! hade en bra helg. i lördags var jag och sara ute med amanda som var i stan över hennes födelsedag. vi åkte till camden och hamnade på vårt favoritställe. dansade järnet och ja jag kom väl hem rätt så sent kan man säga. men vi hade väldigt väldigt roligt. och igår söndag åkte vi in och träffade veronica jennifer och linn och såg på luciatåg på scandinavian kitchen. så himla mysigt. och idag gick jag och sara dit igen och åt svensk mat! så gött. sen kikade vi runt lite på stan. jag måste ju köpa en till resväska. blir nog någon från primark. ANNARS SÅ .. vet jag inte riktigt. på torsdag blir det camden igen iallafall. det var allt jag hade att säga just nu. see yaaall

Godmorgon London



Godmorgon London. onsdag idag. är inne på min allra sista vecka i skolan här borta. känns rätt så bra faktiskt, har lärt mig mycket och har haft väldigt roligt. men nu är jag redo att pysa vidare. har en vecka kvar efter skolan. vad har jag för planer? hm festa galet, gå på ett brasilianskt bröllop!!, köpa en resväska, traska runt på nya små gator jag aldrig sett förr, dricka gokaffe, gå på museum och helt enkelt bara försöka andas in den sista luften i London. och verkligen njuta och tänka tillbaka på min tid jag haft här. det har hänt så mycket konstiga, roliga, fantastiska och oväntade saker. en bra tid har det varit. när jag är hemma i stockholm igen måste jag verkligen sätta mig ner och tänka igenom allt som hänt och försöka skriva ner! har vart så himla dålig på att skriva dagbok här borta. men jag ska försöka. åh london. du finns alltid i mitt hjärta. men nu är jag redo för stockholm igen!! fast det är en och en halv vecka kvar. vad som helst kan ju hända! STAY TUNED

Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag



FREDAG!! mysfredag snarare. inget partaj ikväll inte. känner mig krasslig. som jag har gjort nu i cirka fyra veckor. hade ju influensan, och nu är jag riktigt förkyld. hostar snorar och känner mig seg. inte okej. men imorgon ska jag träffa Emma så ska vi tralla runt på stan. ingen shopping för mig dock. fönstershoppa endast!! och på söndag blir det nog en mysdag med alice och co. fårse om det kanske blir en cider eller två i Brick Lane imorgon. får se vad som händer helt enkelt. See ya

There were people there, lovely as you've ever cared



Här om dagen satt jag och sara och kollade igenom en massa gamla bilder på våra datorer. gud vad mycket minnen som kom springandes tillbaka. bara den här bilden. jeansjackan. den perfekta jackan. då iallafall. jag minns hur jag och bästissara letade som idioter efter den perfekta jeansjackan! och hur irriterade vi var för att alla tyckte vi såg likadana ut för att vi hade likadana jackor. och conversen. helt nya. jag var kär. vår i 3an. ja det var tider det. tänk hur mycket som har hänt sen dess?! helt galet när man verkligen tänker på det. jag menar, bara det här året. 2010 har vart ett riktigt res-år för mig. jag har sett så många platser. började året med en underbar månad i Thailand där jag hann se många underbara öar. sen var det London i maj med sofia. och efter det Italien och Frankrike i somras. och nu, jag har bott i London i nästan tre månader. vilket år. vem vet om det kommer hända igen liksom. så jag njuter. trivs otroligt bra i den här fantastiska staden. jag har haft så extremt kul. men samtidigt känner jag mig rätt så redo att komma hem. så om två veckor pyser jag mot Stockholm igen. kommer kännas knasigt men bra. saknar min familj, mitt hem, mammas mat, nacka, jobbet!! yes, it's gonna be awesome. FRED UT


RSS 2.0