London was awesome!!!


















ÅH HERRE vad vi hade roligt i London!!! jag ville verkligen inte åka hem. dagarna bestod av shopping, långpromenader, kaffe och solglajjor. kvällarna bestod av bra musik, dans, söta pojkar, goa drinkar och vandra genom Sohos gator på natten. träffat massa roliga människor från världens alla hörn. australien usa frankrike ryssland - en salig blandning. det är en sak jag älskar med London, alla sköna människor man träffar ute. du kan gå ut själv en kväll och så slutar det med att du känner alla på stället. det är så lätt att bara börja snacka med folk du aldrig sett förr. inte som här hemma då man går ut och alla pratar bara med dom som de kom med. har så svårt för sånt. gillar det spontana med London. du vet aldrig hur kvällen ska sluta!

Hejdå Stockholm. Hello London!


Jag i Hyde Park höst 2009
 
Åh herre! imorgon åker vi äntligen. jobbar till fyra, sen åker jag och möter upp Sofia på Cityterminalen och tar flygbussen till Skavsta. sen åker vi innan tio någon gång! är grymt taggad! väskan är packad med ytterst lite kläder, med tanke på att den ska vara full när vi åker hem igen på tisdag. så hare fint så länge! LONDON CALLING!

You hit me, sunshine a liking to our evil evening



Stockholm! egentligen behöver jag inte säga så mycket mer än så. men stockholm är bara så fantastiskt just nu! idag bjöds det på närmare 25 grader under dagen, strålande sol inte ett moln så långt ögat kunde nå! wow wow wow. i just lööve it. jag hoppas på att london också kommer bjussa på bra väder. gjorde en liten "inköpslista" förut. den innehåller bland annat massa nya ringar, underkläder och sommarklänning. hare gött

I'm not the kinda girl who'd get messed up with you


Det är så roligt att klippa och klistra ihop små kollage. här är ett med grejer jag redan har och som jag vill ha! hade london och hippies som inspiration! är väldigt inne på denim spets trä och fjädrar just nu. spets linnet uppe i hörnet har jag och kommer från Conscious collection by H&M och är redan en favorit. träskor från Topshop, vill ha! runda solglajjor från Lindex, tygpåse Granit. Levis 501 shorts. halsband Monki.

Denna vecka är det jobb som gäller. bara att tuta och köra så att det blir fredag fort som tusan!!!

What's the story morning glory



Ni anar inte vad jag längtar till London! det kommer bli fantastiskt. bara känslan av att få gå runt på Camden market och köpa fina ringar. titta i de små söta butikerna på Carnaby street med en kaffe i handen. hänga på alla coola hippa ställen i Brick Lane. kriga inne på Primark. sukta efter tunna skira tunikor på COS. köpa den goda räksalladen från Pret A Manger och sen sätta sig i Hyde Park med solen i ansiktet. ha! jag undrar hur många gånger jag skrivit om London och hur jag längtar efter den stan? för många? eller? nä, det kan aldrig bli för mycket av London, inte för min del iallafall. nästa helg bär det iallafall av! fredag den 13. känns ju bra. bye now

Don't get too excited cause that's all you'll get from me












En såndär perfekt eftermiddag, förra veckan. Sol rosé kär vän skratt kära kollegor! ännu fler sånna kvällar. valborg var supertrevlig. spederades på grillmiddag med vänner. första grillningen för i år! feels good yeah. idag har jag spenderat min lediga dag på bästa sätt. sov till tio, åkte till nacka forum köpte espresso house kaffe och fika med mig hem, hoppade på cykeln och cyklade ner till maria sahlin och bjöd på kaffe och fika! att cykla med två kaffemuggar i cykelkorgen är en utmaning minsann! pröva den som vågar. kan utlova en hel del kaffestänk på jackan! men det vare värt.

och idag fyller min bästa syster år! grattis puss jag älskar dig

RSS 2.0