Drinking champagne from a paper cup



A hard work work. hösten är kommen, nästan iallafall. känns ungefär så. när ska jag få bli brun ? aldrig någonsin. owell. på torsdag blir det nog grönan, woho! annars ingenting. har gått runt i oversized tröja, gladiatorer & sjal från H&M, väska Hermés

Vanished

På lördag blir det parti. woop woop. kommer bli så himla bra. sandra kommer hem på onsdag så det ska bannemig firas! mah jag har hittat en hatt! oyes, ska ringa och se om dom har kvar den i butik annars tänkte jag beställa över internet. 149 spänn. som hittat. hoho






Wow


Do something

Kul det där förresten att självaste Britney tog en tripp till forum här om veckan. mitt älskade nacka forum liksom. annars så har hösten kommit till stockholm ? nästan iallafall. såhär i juli.



###

Hoho. gud vad jag inte har orkat uppdatera sen jag kom hem. har jobbat och slitit så jag är rätt trött. men igår var jag på Centralbadet på massage med min syster & mami. helt underbart, 50min massage, inte så dumt. Tylösand och Halmstad blev inställt pga mongovädret så vi stannade kvar i göteborg istället. skönt det. tog det mest lugnt, shoppade lite, åt god mat, gick på match. skönt helt enkelt. nu är jag hemma och jobbar. på onsdag kommer sandra hem från Barcelona! woop woop





Svennebanan

Åland vad grymt. verkligen. har haft fyra sköna dagar med sol, stadsvandring & rockers. i onsdags fick jag uppleva ålands uteliv. spenderade kvällen på rockbaren Dino's - drack svennebanan drinkar, hängde med bandet & bara hade allmänt roligt. nu är jag hemma en snabbis, imorgon bär det av ner till far min. sen blir det Halmstad och Tylösand! oyah













#####

Utomlands imorgon! boojah. åtminstone till Åland. ska bli himla trevligt att komma dit. dagen har vart ganska sådär lagom. jobbat & chillaxat. idag har jag gått runt i mcjeansjacka (ny) & linne med nitar H&M London. så äre ..




Honey I know, I know, I know times are changing



Galen kväll igår.. dagen var inte lika galen, jobbat jobbat. vääldigt lungt. så det blir skönt imorgonbitti då jag hann hänga ut allt som fanns att hänga ut. tipptopp. & så blir det jobb imorgon med dårå. sen bär det av utomlands! hela vägen till exotiska Åland. wiwa. nej men det bli party! ser mycket fram emot det. ser även fram emot att inviga min snygging till jacka jag köpte idag. wow säger jag. är så otroligt supernöjd! gråjeans i mc modell. jahrå ..

annars så gick jag bokstavligt talat in i Björn Borg här om dagen. cool


Indie rock n roll is what i want

Godkväll då. min lördag har spenderats på jobbet. det var så extremt lungt, vi hann med en hel del. jag gjorde superfint på kosmetiken! imponerad av mig själv, jahrå. nu vankas mozarella fylld kyckling, pesto & sallad. gött. kvällen bjuder på fest hoppas jag. god lördagkväll




djfr rktk

Jag är så mätt att jag skulle kunna spy här & nu på tangentbordet. but i wont. kom nyss hem från bio med Sofia. såg The Proposal, riktigt riktigt rolig faktiskt. över förväntningarna! annars har jag spenderat dagen med sofia, följt med henne på hennes jakt på olika materiella ting som hon dock inte fann. hur som haver, jobb imorgon. vilket känns segt nu, men det ska väl gå bra det med! London känns så långt bort men ändå så nära. gud vad jag saknar den staden. jämt och ständigt ..

Annars så har jag hållt i ett äkta Balmain plagg. det var en magisk stund



This is London darling

London var det ja. som jag längtar tillbaka. som jag bara älskar den staden. & som jag bara känner ännu mer att jag ska flytta dit. vi hade 4 helt fantastiska dagar fyllda av shopping, nachos, take away kaffe & michael jackson låtar. det var verkligen Michael Jackson feber i hela staden. hans musik spelades i butiker, bilar och ute på pubarna. förövrigt har jag shoppat en hel del och jag är supernöjd med allt! är även supernöjd att jag har en hel del pengar kvar. owell, slut pratat ..













London baby!



Nej nu drar jag! snart iallafall. först några timmars sömn, blir hämtad 7 imorgonbitti! sen bär det av till London baby! wiwa. ses på torsdag. ciaooo


Let me take you by the hand and lead you though the streets of London

Hejhallå. snart drar jag iväg till London! om sisådär 13 timmar går planet. gud vad nice det kommer bli. komma tillbaka till min älskade stad där jag söker min framtid. hohojaja. på min inköps lista till London står bland annat: svarta pumps, en hatt, solbrillor, kuvertväska, sjal .. & så mycket mer. den här gången ska vi utforska Brick Lane området också! världens mest trendsäkra område. & självklart bara njuta av den underbara London atmosfären. kommer bli grymt!


Oh ah

Regn & rusk. ganska så skönt faktiskt måste jag erkänna. vaknade av bullrande åska, blixtar som lyste upp den grå himmlen och spöregn imorse. superskönt! älskar oväder. är fachinerad av det på något vis, det blir som en magisk känsla i luften.

Förövrigt så har jag blivit helt tagen av det här med Michael Jacksons död. kan bara inte sluta titta på youtube-klipp med honom, från gamla live framträdanden då han hade sin storhetstid. då billie jean var på topp.
idag köpte jag Expressens minnes-bilaga, 84 sidor om hans barndom, storhetstiden, sista åren. the king of pop




Får jag veta vad du tänker på? Skulle du råna en bank för oss två?

Okej. det blev ingen segling. vädret var inte riktigt med oss imorse, men nu har det spruckit upp och är soligt & fint. dålig stil. ohwell, det får bli en annan dag. har istället legat och bättrat på brännan lite! ikväll blir det grillning igen i think. fast den här gången vid en annan sjö. mysmys.



Favoritshortsen från Topshop som jag sliceat upp själv


RSS 2.0