But we will not be leaving tonight, tonight



Precis efter att tankar som: nej hon den där elin kling har tappat känslan lite. kommer denna bild. jag gillart


####



+
fredag imorgon
doft av regn
vänskap
höst

-
jobb


Nobody knows it but me when I slip, yeah I slip, I'm still an animal

Är jag konstig om jag börjar längta till hösten ?


Värmebölja javisst

Det är så varmt ute att man rinner av svett bara av att stå helt stilla. jesus. väntar bara på att det här åskovädret ska komma! kom precis in från en inte så svalkande promenad med sandra. hon fick även sin födelsedagspresent. superfina kaffekoppar i lite Filippa K stil samt nymalet kaffe. gött



Bågar från Camden market i London, borde verkligen användas oftare


Jagärsämstpåattblogga.com

Ja! det är jag. men jag har helt ärligt inte orkat blogga. inte kännt något sug överhuvudtaget. men nu såhär på natt/morgonkvisten fick jag lust att skriva några rader. och lägga upp lite fina sommarbilder från min nya fina kamera, en Canon Eos 1000d, YEAH






RSS 2.0