hyde park notting hill camden soho covent garden



YEAH! då var london bokat och det känns helt fantastiskt. åker den 13 maj med min käraste sofia. försommar i london. shopping på cos primark brick lane kaffe i solen promenera i hyde park notting hill camden soho covent garden sitta på uteserveringar titta på människor. åh vad bra det kommer bli! later

Jakten på det perfekta virkade plagget


 
Såhär vill jag se ut i sommar. gonatt
bild Free People

Just nu


An oldie but a goodie


Jättegammal bild från våren 2009

SOL IDAG IGEN! hallelujah praise the lord. hjälp jag börjar tappa min bränna! lite smått panik. för två veckor sen var jag svart. har aldrig varit brunare. och bara för det är alla vännerna borta och ingen hinner se! tråkigt. oh well. vad ska man göra. note to self: ladda upp thailandbilderna!


All the late night bargains have been struck



Ligger i sängen och lyssnar på fantastisk musik. njuter varje sekund av den här låten! samtigt går jag igenom lite bilder på datorn för en grej jag ska försöka pyssla ihop! igår var jag på bio och såg Black swan, otroligt bra film. se den! innan filmen var vi inne på Acne och dregglade lite. provade en vit blus/skjorta. wow. jag vill väl ha allt i den butiken, på ett ungefär. drömma kan man ju få göra iallfall! och det är precis vad jag ska göra nu. gonatt

Garden bistro & design







SOL! idag har det varit sol! man blir ju pigg på en gång så fort den kikar fram. jag vill bara ut ut ut. åkte iväg till Garden i sickla och åt lunch med mammsen. så otroligt god mat. åt en vegitarisk lasange med chevre och parmesan. grymt god! rekomenderas starkt. plus att dom har fin inredning som man kan köpa. åk dit! fick med mig ett armband hem från Edblad. visar senare. nu ska jag åka in till gamla stan och äta middag på vapiano med sandra. mysig värre. take care

Alldeles för sent för att komma på en bra rubrik



Gud jag längtar ihjäl mig efter thailand. vilken fantastisk resa! allt var bra, från början till slut. maten människorna värmen havet dykningen lotus mae haad chaweng. mums.

Idag har jag jobbat. men nu är det banne mig helg! jag hoppas av hela mitt hjärta att det är fint väder i helgen. vill dricka kaffe i solen har jag bestämt mig för. och så ska det bli! yeha. borde kanske sova, klockan är ju faktiskt tio i tre. men först tänkte jag kolla på lite flygpriser till london. hare

Well, now, my door was standing open



Fina inspirations bilder från intervjun med Sofi Fahrman i Tove Hem. för den som gillar inredning och new york! har typ inga batterier kvar på datorn men ja, idag har det varit onsdag. kul kul. om 8 timmar ska jag vara på jobbet igen. heja! annars så var det sol idag, det gillar vi ju såklart. eller hur! nej slut pratat. dags å sova. later


And everything he sees is just blue



Köpte en ny blus igår på Zara, en blå! jättefin verkligen. blå är ju vårens färg. och jag har varit ute efter något blått ett tag nu, men det har varit svårt att hitta rätt nyans. men den här kändes perfekt. den är dock finare i verklighet än på bild. den är mer flygig i tyget än vad det ser ut.

Nytt i garderoben




Här är skinnjackan! är så himla nöjd. älskar det blommiga fodret och axeldetaljerna. att det är flätade axelklaffar istället för vanligt ger jackan en liten twist. 2000kr kostade den, absolut värt pengarna. bytte till en mindre storlek också, satt mycket bättre. nu vill jag såklart ha lite vårväder också så jag kan börja avända den! typ 8-10 plus. snälla!

Don't you eat no friend of mine



Oj vad duktig jag kommer att vara snart. har en massa bilder som håller på att laddas upp. inte från thailand dock. men dom ska också upp! snarast! min dag har varit bra. allt på jobbet liksom flöt på hela tiden. känns skönt. åh jag vill använda min fina hatt mest hela tiden. men jag vet bara inte när. kan inte ha den på jobbet. jag kan väl ha den på väg till jobbet men då är det ju ingen som ser, förutom busschauffören kanske. hm, ska tänka  på saken!

Koh Tao



Ren och skär lycka. på koh tao. på ett taxiflak. på väg till lotus

RSS 2.0