6 dagar senare ..

.. & nu lever jag! jaa, första dagen på typ en vecka som jag tagit kontakt med omvärlden. har mer eller mindre legat i ide sen julafton. julaftonsdagen var supermysig med en hel drös av fantastiska julklappar! och alldeles för mycket mat, men det hör ju till. juldagen spenderades bokstavligt talat endast framför teven. annandagen åkte jag på en släng av vinterkräksjukan, mindre kul. mådde som tur var bättre på lördagen då jag, min syster & hennes pojkvän åkte på roadtrip ner till götet. där blev det lite mera jul med pappsen. kom hem idag. och direkt när jag kom hem åkte jag in till stan för en liten shoppingrunda med sandra och isabelle. nu är jag död, igen

har som sagt fått helt fanastiska julklappar, är supernöjd


två toppen mascaror, ett ljusrött nagellack, och min favorit från bodyshop; mango!


snygging med dragkedja, Weekday


strävhårigt party med guldspänne


tjejgrej som gör huden len som siden

utöver allt det här, prenumeration på ELLE, pengar, stor tavla på marylin monroe, sammets tights, sex and the city dvd, presentkort på bland annat weekday, make up store och centralbadet. och lite annat smått o gått. Tack säger jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggkjol:)

2009-01-04 @ 00:20:31
URL: http://liindanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0