Det finns en gata där alla kan mitt namn


en väldigt suddig bild av det armband jag köpte idag. ett silver med små silver bollar på. 200 kr från guldfynd. sen kom min kära mor på den fina ideen att jag kunde sätta på mitt gamla silver hjärta jag fick när jag föddes. blev superfint!

hade årets sista prov idag, gick rätt bra tror jag. får endast ett slutbetyg nu till julen, i psykologi. och jag fick den glädjande nyheten att jag kommer få mvg! känns skönt. annars så tog jag en smarrig sushi lunch med mammsen efter skolan, sen har jag jobbat. gick väldigt fort. sista jobbdagen imorgon innan jul! feeling good




Kommentarer
Postat av: Rohan

Vad fint det blev med hjärtat :)

& jag är inte lite avis på sushi, älskar sushi hehe

2008-12-18 @ 13:32:30
URL: http://rohans.blogg.se/
Postat av: madeleine

sv: tack så hjärtligt ^^

2008-12-18 @ 23:20:56
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0