Why look pretty when you can be gorgeous ?


här är min nyårsklänning! köpte den för ett tag sen men har inte tagit mig tiden att fota den. svart sammet! precis som jag vill ha det. och så är det öppet på ryggen, superfin!
Så då var det jullov. konstig känsla faktiskt, har gått lite fort måste jag säga. men jäkligt skönt. åkte in till stan med töserna, sen tog jag och sofia en runda på stan, fick en julklapp köpt. ikväll blir det utgång. ska på någon annordnad fest i stan där sofia och bianca ska ha dansuppvisning (lapdance) kommer bli riktigt roligt förhoppningsvis. så nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mig. later

Kommentarer
Postat av: elin.e

finfin

2009-01-02 @ 19:28:28
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0