Me, myself, and my hat


hatt, oversized vit ring och randig tröja från H&M, svart tight kjol, vita tygskor från dinsko

Tjingiling, nu har jag äntligen en hatt! weei. mamma var rar och skjutsade in mig till stan tidigare, så sprang jag in på H&M på hamngatan, och voila, där hängde det 6 stycken sötisar och en bara väntade på att bli min. och nu är den det, och jag är så glad. visst, den kanske inte är någon jättesnygging, men den kostade 22kr, så jo, den är perfekt!
annars idag har jag vart på polisförhör, för bråket som var utanför mig i våras. det var ingenting speciellt egentligen, fick kolla lite bilder på de misstänkta, och sen fick jag rätta till lite saker dom hade missförstått i mitt tidigare förhör, det gick på en kvart. så det var inte så mycket mer med det

nu ska jag ner och äta lunch, det blir mozarella & parma-toast, med en tomat-avocadosallad & senapsdressing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0