man must dance


    
















idag: randig tröja, grå bomulls tights, rosa nagellack, H&M. nya armband, indiska

dagen efter midsommarafton, har jobbat idag. gick sanslöst segt, men funkade ändå. alla på jobbet var bakis, så det vart lite kaos där ett tag för ingen kunde tänka klart. & så kom självaste Orup och köpte lite mat. annars har det inte hänt speciellt mycket.
dagen igår vart riktigt lyckad, otroligt mysigt verkligen! vi åt massa god mat, spelade kubb, krocket, hoppade studsmatta, drack champagne, sjöng snappsvisor kvällen lång, lyssnade på härlig musik, dansade smågrodorna runt ett träd .. riktiga sommarkänslor

lägger upp några bilder från igår lite senare!
har btw gjort mig ett par riktigt snygga jeans, gick igenom garderoben för några dagar sen i jakt på ett par jeans till festivalen, så hittade jag ett par otrrrroligt gamla miss sixty jeans som jag hade i 7an, så jag sydde om dom till ett par stuprör och det blev riktigt snyggt .. så dom ska jag ha med mig och rocka loss i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0