Det blir en dag på stranden



jag är så fruktansvärt söt på den här bilden .. hm. men jag var bara tvungen för den kändes så himla somrig. var i halmstad där, i tylösand på väg ner till stranden. åh. härliga tider, och gladiatorsandalerna! helt klart sommarens favoriter. men nog om det, nu är det ju faktiskt höst. vilket betyder 4 dagar kvar till min födelsedag! aahye. helt fantastiskt.

idag har jag förövrigt jobbat på H&M. var superkul att träffa alla, hade gjort mycket för att få jobba där. men har iallafall skickat in en ansökan till H&M nu, och fick ett mejl av dom igår och sa att dom tyckte jag skulle passa bra hos dom, och att dom var väldigt intresserade. perfekt. fårse vad som händer. nu blir det plugg! adios

Kommentarer
Postat av: Diana

Vilken cool bild!! =) Tack för söt kommentar, har precis lagt upp ett nytt inlägg innan det är dag för myskväll framför tv:n=) Kika gärna in! Kram// Diana p.s. ska vi prenumerera på varandras bloggar via bloggkoll?? =)

2008-10-22 @ 21:56:18
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0