In my sweet dreams

Tjing! idag hade jag min första webbdesign lektion, och även den första journalistik lektionen. båda kurserna verkar grymt roliga verkligen. så det känns riktigt bra. annars idag har jag haft psykologi och design. sen blev det en kort tripp in till stan för att fixa busskort och även kolla efter en underbar tröja från monki som såklart inte hade kommit i butik än! men jag håller ögonen öppna

tänkte lägga in en måste ha/vill ha - lista




1. den underbara tröjan från monki som inte fanns ännu, galet snygg! måste ha den 2. snygging tshirt, också från monki. 3. platåer! ge mig. de på bilden kommer från topshop och påminner i modellen om de jag sett på zara som jag gått och blivit förälskad i. 4. hatt! den på bilden är från H&M herr. 5. halsband med ur från urban outfitters. mucho pretty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0