Sounds delicious

idag har jag ätit bland det godaste jag någonsin har ätit i hela mitt liv. det går inte ens att förklara hur det smakade om man inte fått uppleva det själv. fick sluta direkt efter TextK. vid 09.40, rätt skönt. då åkte jag hem, senare åkte jag och min mor som var ledig idag, ner till ett ställe som heter Telegraf som ligger precis vid vattnet, mitt emot Lidingö. och det var på denna underbara plats jag åt denna underbara måltid. annars idag har jag försökt friskna till och inte tänka allt förmånga onda tankar om saker och ting. tog mig iallafall ut på en lite lättare powerwalk, får mjukstarta lite med tanke på sjukdom ..



1. underbara lunchen. 2. mig själv på Telegrafs brygga. 3. gång. 4. Telegraf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0