T i s d a g e n d e n f j o r t o n d e

Jaha, igår helt plötsligt out of no where dog mitt internet. bara sådär. vettetusan vad som hände. ber om att ett underverk har skett under natten och det funkar när jag kommer hem! ikväll är det hur som helst dags för skiva! det är mediaklassen som har sin och det är Cartoon-tema. jag ska vara Jasmine i Aladdin. ska ha på mig ett par turkosblå harembyxor med en matchande turkosblå magtröja som man knyter. gladiatorsandaler, gulddiadem och stora guldörhängen. blir nog kanoners. & imorgon är det min klass skiva! tema  "Så kommer du aldrig se mig igen" & jag ska vara glammare, det vill säga glamour rockare. kommer bli grymt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0