Dom är uppe på taken alla är högt över staden

Hej söndag kväll. och wow vilket väder det var idag då! jag & mor tog våra gåstavar och tog ett språng ut i snön. var rätt skönt att få gå av sig lite. sen blev det en god lunch i forum. jag bara ryser när jag går in i alla butiker och ser de fina vårkläderna. färgerna i puder rosa, spets och volang. samtidigt som man kan bryta av det romantiska söta med en rockigare skinnjacka och ett par leggings. helt underbart. men jag känner mig faktiskt lite snål just nu så jag fick inte med mig något hem. snart är det dags för lite filmkväll tror jag! tack och hej -




Tunika & leggings från H&M - pippilångstumpskor Nilson förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0