----

Ringar från HM & Topshop - tröja COS - träskor Nilson



Cheap Monday

Jag var ju på kräftskiva i lördags långt långt lååångt ute på Värmdö. det var verkligen supermysigt, en kväll fylld av kräftor, snapsvisor, lekar & kära vänner. vi var runt 25 personer & satt utomhus med långbord. kändes som en bra avslutnint på sommaren. gud vad tragiskt egentligen .. men det är ju så, 1 september imorgon nämligen. oh well -



Phantom Pt. II

Godmorgon, goddag kanske? hursomhelst, måndag igen och jag är ledig. nu blir det fika med töserna! later




Yes yes yes!

Woho, resa till London bokad! fytusan vad härligt & roligt & underbart & helt bäst. jag och sara åker iväg till städernas stad den 27 september och spenderar hela 4 nätter på ett hotell mitt i Soho. hur bra låter inte det ? det kommer bli sköna dagar fyllda med take away kaffe från Costa & Starbucks, Primark, COS, Oxford och Regent Street, mysiga pubar inne i Soho och bara en massa mys. det är ju inte helt fel att möta hösten i London. yes!




McQueen

Friday night. gud vad underbart det var att få sova ut idag, vaknade av mig själv vid halv 2. helt fantastiskt. tog en tripp till forum för jakt efter en ny kalender. fick även med mig en pälskrage och stickad tröja från HM. inte så pjåkigt. imorgon blir det kräftskiva för hela slanten långt ute på värmdö med nära och kära. vi börjar redan vid 3tiden imorgon så det kanske inte blir så jobbigt på jobbet på söndag då iallafall ..



superläckert från Alexander McQueen

I’ve walked a hundred miles in tobacco skin

Jösses sicket vädet det är ute. trodde vintern var kommen imorse då jag åkte till jobbet så jag satte på mig strumpbyxor & allt. så kommer man ut och sommaren är tillbaka, lovely. kom nyss hem från en supermysig dag på stan med min kära vän Amy som jag inte träffat på hela sommaren. slutade redan vid 11 så vi hade hela dagen. tog en otroligt god lunch på en skön restaurang vid centralbadet i city. sen lite strosande på söder bland seccond hand butikerna. kaffe i solen & chokladprovning har vi hunnit med! blev indragna på stan & fick med oss gratis choklad hem. oh ja, jobbigt liv ..








Hjärta träskor

Idag har jag haft på mig svart oversized tröja från HM, väska seccond hand samt mina nya älsklingar till träskor. är helt förälskad i dom. verkligen ett av de bästa köpen på länge




W-day

Godermorgon, här har man ingen sovmorgon inte. ska strax iväg till jobbet. idag under HMs clubdag befinner jag mig i Sickla galleria. känner på mig att det kommer bli bra. är dock så otroligt trött. 2 jobbdagar kvar, sen är jag ledig fredag & lördag. annars så vill jag till new york ungefär nu. är supersugen! woah



Vill till New York & shoppa & dricka take away kaffe


Måndagsmys

Måndag, ny vecka. Min dag har bestått av sovmorgon + jobb + måndagsmys på Friday's i kungsan med mor. håller till inne på Drottninggatan nu mitt emot Souk gallerian. imorgon blir det en lång dag och femte dagen på mitt 7dagars jobbpass. hoho. Nu, teven.



Sienna är supersnygg i leopardbyxor. vilket påminner mig om mina leopardtights! yes


 


 


2manyfashion


20tal

Igår var det livat, var på födelsedagsmiddag för mina tvillingar som fyllt år. supertrevligt verkligen. det är alltid så himla mycket födelsedagar under höstern & vintern. på lördag är det dags igen. men det är mest bara roligt. imorgon ska jag tillbaka till jobbet. har vart sjukt + ledig 2 dagar. så nu är jag redo att köra! hittade en alldeles underbar fjäder annordning på H&M igår som jag hade i håret igår. kändes lite 20tal över det hela. den påminner mycket om MKs är nedan. i like



Det blir väldigt mycket Olsen systrarna-bilder. men det kan jag inte rå för i och med att det är där jag hittar mest inspiration.

Wow faktor


Tankspridd minsann

Ibland är man ju roligt - jag sitter & skriver ett inlägg om att jag verkligen vill ha en bucket bag med nitar .. sen sitter man och kollar runt i rummet, och var ser jag inte att jag har? jag har ju en påväska med nitar! jisses. jag vet ju att jag har den men måste ha förträngt det. den är ju helt perfekt! från Friis & co för 2 år sen tror jag. ibland är man verkligen tankspridd ..




Bucket bags

Jag är verkligen helsugen på en påsväska - speciellt med nitar på. inte alls dumt. den i mitten från Topshop är verkligen en riktig goding! Oho, ska förövrigt på intervju imorgon för en city butik! lite små nervöst faktiskt.


(Carolines mode)

Plötsligt är jag sugen på lite kortare hår & en Starbucks latte


Sam Edelman Zoe Harness




Jag är helt i chock tillstånd just nu. jag har hittat dom. Sam Edelman Zoe Harness bootsen. finns det några lika perfekta boots så säg. jag har vart ute efter dessa sen jag vet inte när. priset ligger på 360 dollar just nu & jag skulle kunna börja gråta. om jag bara hade dom pengarna. fysatan vad perfekta ni är! wow säger jag

En kärleksaffär


#)"(¤

Det har vart en kulturell dag idag. har spenderat den ute på Drottningholm. åt supergod lunch i slottsparken, vandrade runt bland alla fina sevärdigheter. & det är inte direkt en liten park, en är enorm. och jag tror vi gick runt hela. så det lär kännas i benen imorgon. har vart ledig i 4 dagar nu så imorgon börjar det igen. känner mig inte så sugen, men det finns inte så mycket att göra. var förövrigt på en riktig suprise-fest i tisdags. har aldrig vart på en sån riktig, det var verkligen spännande. mitt hjärta slog i 150 precis innan vi hoppade fram. crazy bananas!






jeansshorts Topshop + tröja Cos London + brillor Primark + converse


2many



But you say i'm pretty close

Idag spanade jag & sara in Linn Gustafsson under vår lunch. snygg och svart som vanligt. annars så har jag hittat kanske den mest perfekta tröjan man någonsin skådat. alldeles för dyr, alldeles för underbar. om jag ägde den hade jag vart nöjd för resten av mitt liv. svart med en stor paljett papegojja. har förövrigt skaffat tillskott till min ring-familj. en fantastiskt skapelse från Topshop. nu ska jag återgå till min Yoggi hallon




 


All the love I have is in my mind?

Fy, har gått & blivit sjuk på senare dar. så idag blev jag hemma från jobbet men har ändå kännt mig bättre under dagen. men jobbet hade jag nog inte klarat av. så mammsen tog mig ur huset för att piggna till lite. så vi tog en lugn utflykt till Hammarbysjöstad. supermysigt. tog båten över till söder, promenerade lite mellan söderkåkarna. tog sen en god lunch vid hamnen. Kjell Bergkvist strosade förbi när vi satt och åt, inte illa. nu är jag ledig fram till söndag så jag ska passa på att vila ..






Hatt tights & oversize tröja HM + espandrillos Spanien + väska seccond hand


#


What will you do to make me want to

Igår var verkligen en kanon dag. började med sol & bad vid havet. fick en hel drös med färg, äntligen. på kvällen blev det picknick på Fåfängan med vänner. supermys. en riktigt bra dag! idag har vart en mindre bra dag på jobbet. fick en helt fantastisk ring utav mor från Spanien. helt perfekt, stor med turkos sten. hade den idag på jobbet, efter 2 timmar är stenen spårlöst försvunnen. finns ingenstans. så extremt fruktansvärt sorgligt. jag är så ledsen att jag vill börja gråta nästan. fy, kom tillbaka till mig turkosa sten! du var ju min nya favorit









Stickat Gina Tricot + jeansshorts Topshop + espandrillos Spanien + ring Spanien (som inte finns något mer)

Zoe

Jag är helt kär i the Rachel Zoe project. så grymt. hon är så otroligt skön & grym på det hon gör. hon har verkligen THE job. hur bäst kan det inte bli ? en dröm rakt igenom. själv så kommer man endast i närheten av front row i sina drömmars land. bara det är underbart .. jösses. owell, ska iväg på picknick nu med vänner. cya


Häll ut havet ända bort till horisonten

Sommartider minst sagt! gud så härligt att sommaren är tillbaka, den är varmt välkommen. slutade redan 3 på jobbet, så jag mötte upp Sofia, long time no see. blev lite chillaxing i kungsan & det var hot hot hot. så himla fint. hoho, jag såg en grym sak idag i nya H&M magazine på jobbet, att vi ska göra ett sammarbete med självaste Jimmy Choo! wow. grymt. mer om det sen ..









Linne H&M + shorts Topshop + cykelbyxor + glajjor Primark London + Converse



I said oh girl shock me like an electric feel

Idag är jag trött. somnade ungefär halv 5 inatt. bra där. hade en rolig kväll igår, var ute med tjejerna på bland annat Laroy. skulle till Collage & spana in Lil Jon men det var lite för crowded så vi hoppade det. men kvällen var rolig hursomhelst. I tisdags efter jobbet blev det lite chillaxing med vänner på Brasserie Pontus by the Sea. så himla skönt ställe precis vid vattnet mellan slottet och slussen. Idag däremot blir det Harry Potter & cola. oyes! är förövrigt plötsligt sugen på vintage shopping i Berlin. ska kolla resor ..












Turn me on with your electric feel





Klänning Monki (ny, 28kr) glajjor Primark London

Put Your Boots On

Jag var förövrigt och kikade på dessa snyggingar till boots idag. tror dom kom ut i butik igår ? hursom, dom är så fruktansvärt snygga. är hemskt sugen på dom. kostar 999 kr på Scorett. kanske om plånboken tillåter vid nästa lön ..


Bild stylebykling


Wiiwa

Jösses vad skönt att ha en ledig dag. har spenderat den vid Sickla sjö i solen med min syster. riktigt skönt efter allt jobb. fick med lite nytt i garderoben idag från Monki också. två plagg, en färgmönstrad klänning & en tröja för 75 kr tillsammans. inte så pjåkigt. måste ta en riktig rensning av min garderob snart. det har gått så långt att jag inte får in ens en extra liten strumpa. så det är verkligen dags snart. oh well. ikväll blir det mys i solen med vänner. fårse vart vägen för oss bara. ciao


´fgkrgje

Oj så trött så otroligt jättetrött. kom hem way to sent inatt med tanke på att jag ska iväg & jobba om en timme. mjäk. kommer att dö. men roligt hade jag igår. skakade rumpan på Metros dansgolv. var förövrigt på grönalund här om dagen, helt insane verkligen. speciellt Insane, wow. det var en riktig åktur vill jag lova. woop woop




RSS 2.0