Pictures: Inside am-lul's closet




Exakt såhär vill jag se ut imorgon. tack. bootsen från Zadig&Voltaire är verkligen to die for.


I would sit and wait for you again


So you made it start, can you make it stop?

Gud vad trött jag är på designen på min blogg. vill ändra helt och hållet! men då måste jag verkligen ta mig tiden att göra det också. när nu det blir. ledig dag idag, som har bestått av halsläkarbesök, fika med sara samt födelsedagspresentsshopping. i helgen är det jobb och fest som står på schemat. sounds good to me -


Some things are better left unknown

Då var det höst igen. fick verkligen den känslan imorse påväg till jobbet. med the perishers i öronen och london i tankarna fick jag en otrolig höstkänsla i kroppen. en rätt skön känsla faktiskt. nu menar jag inte att jag vill ha höst utan bara att den känslan var fin. men nog om det. nu är det ju faktiskt vår, även fast det snöade i stockholm idag. men sånt stoppar inte oss. nerhå -



Cravings

Godkväll. innan jag stänger av för ikväll tänkte jag bara dela med mig av lite fashion cravings från min sida. saker som ska införskaffas vid lön! svarta träskor från Nilson, har likadana i brunt från förra året och jag tror att det är världens skönaste skor. sen blir det nog ett par klassiska röda converse. har pillat på dessa i år och dar, så nu är det dags. snickarbyxor från H&M trend. de gör sig inte riktigt på bild, men är superfina! megacool elefantring från cocoo.se - GODNATTZOR




Det är alldeles för sent och jag borde verkligen sova nu


Kan jag gå med dig hem från bussen?





Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Den här helgen har jag spenderat alldeles för mycket känns det som. men jag har trots allt vart genomförkyld och inte kunnat roa mig med mina vänner så jag har tröstat mig med shopping! har ju vart rätt kul det med. bland annat ett par skor, en tiger-ring från Glitter, en supersöt tunika och en randig tröja från Kapphal av alla ställen. jag rekommenderar verkligen att gå in där. så himla mycket fint! trust me



Mocka jackan - tunika kapphal - ballerina - armand tiamo - ring glitter


A fresh start

Sådärja, från & med idag ska jag bli världens bästa bloggare! hur bra låter inte det på en skala? grymt bra enligt mig. så därför ska jag ta igen detta alldeles för långa bloggstopp med flera inlägg på raken. börjar med en dagens klädsel från i veckan samt en underbar vårbild -




Mockajacka Monki - leggings & volang HM - skor med nitar


My boyfriend

Gosh, i'm stuck home with a cold. känns rätt så bittert måste jag säga. på kvällens schema stod UTGÅNG, men det byttes snabbt ut mot FILMKVÄLL. ohwell, ibland kanske man behöver en helhelg hemma i sängen. kanske är bra för själen med lite lugn och ro, vad vet jag. idag har jag shoppat, en ring - ett linne - en tunika. supernöjd. bilder är jag way to förkyld för att orka ta. ska försöka fixa det sen. nu ska jag försöka klura ut vilken film jag ska slöa framför! hare -


I can’t do well when I think you’re gonna leave me, but I know I try...

Well hello .. kom visst på att jag hade en blogg också. kan vara bra att uppdatera den ibland. och nu ska jag banne mig börja igen. gudars. ikväll är det fest som gäller, och då menar jag verkligen en fest. lokalfest i nacka. hur kul som helst!

Det här lyssnar jag på idag. underbar musik -  

 


RSS 2.0