Ashley Smith by Paul Schmidt - Jalouse magazine


Godkväll! idag har jag varit ledig, tjohej. har sovit uuut. otroligt skönt, vaknade halv 1 och har suttit i pyjamas halva dagen. tog en kaffe i forum och köpte en fin tröja på gina tricot. tänkte ha den på julmiddagen med jobbet på söndag. nu ska jag snart skypa med sara! take care

ps. har försökt blogga från min nya iphone men förstår inte riktigt hur man gör ? fårse om jag lyckas lösa det på något vis.

Harry p



Idag är det en stor dag. världspremiär för harry potter and the deathly hallows! ingen är gladare än jag. jag är till och med lite nervös över att se den. tyvärr går jag inte på premiären utan på söndag. åh. kommer bli fantastiskt.


Lights will guide you home




Lite hemmasnickrad inspiration såhär på morgonkvisten. ge mig allt. den transparanta koftan och armbandet från weekday. skorna kommer från Nilson och linnet från hm. nu måste jag försöka komma på vad jag ska ha på mig på jobbet. ciao

But everybody's changing and I don't feel the same



Från London för tre veckor sen! jag har ju en massa bilder därifrån att ladda upp, måste verkligen ta tag i mig själv och göra det. nåja, idag är jag ledig. hallelujah. var lite småsegt att jobba i helgen, har varit så himla trött. men nu är det över! nu ska jag snart träffa malin och sofia. blir väl det vanliga, en tripp in till söder och lite fika i regnet. nu måste jag skynda. later

In the army




Nytt från Isadora In the army. älskar isadoras nagellack, fina färger, sitter bra och länge och bred borste. woho. idag är det fredag och jag har jobbat hela dagen. slutade jobbet för 4 timmar sen och nu ska jag sova för att åka till jobbet igen som börjar halv 9. bra liv. godnatt take care osv

I try to stay awake and remember my name










Min mysiga dag i bilder. mötte upp sofia så tog vi en promenad genom södermalm och tog en lunch plus kaffe på SoFo på skånegatan. det är alltid lika mysigt att träffa henne. men snart lämnar hon sverige för lite varmade breddgrader. kul för henne, synd för mig. min nya kappa kommer från Weekday och jag älskar den! helt perfekt. det får plats många tjocka tröjor under. och så fyndade jag lite på Stadsmissionens second hand, denna fina plånka för 65kr! wow. nu sova. take care

Winter Red


Ge mig koftan någon

Idag är jag ledig! sitter och målar naglarna i Winter Red från Isadora. ska snart iväg och träffa sofia, blir nog en lunch någonstans på södermalm. tack å hej sålänge

Weekday




Igår när jag var inne på söder hittade jag den här fantastiska kappa från Weekday. och imorgon är det VIP-kväll på monki och weekday, 50% på allt. så istället för 1200 blire 600 för den här godingen. taget! den kändes verkligen helt perfekt. den kommer jag trivas i nu när det börjar bli kallt på riktigt.

Om du reser dit i vår säg att jag gärna kommer åter






Min söndag har varit en perfekt avslutning på en underbar helg. jag och mamma åkte in till söder efter att vi shoppat loss på onoff. gick i solen till ett av mina favoritställen, Muggen på götgatsbacken. och sara, om du läser det här, så tänkte jag på dig hela tiden när jag satt där!

I like my money right where I can see it, hanging in my closet

Den här helgen har varit så otroligt skön. jag bestämde mig redan i veckan att jag bara skulle ha en myshelg. med mycket sömn, go mat, filmer och kanske lite shopping. och det blev exakt så som jag ville ha det. helgen har även bjudit på fantastiskt väder! solsken och blå himmel. inte dumt alls. och shopping blev det minst sagt. hjälp. men jag är helnöjd med allt. påsarna innehöll allt från en ny väska från butiken Awsome Rags och märket Pepe Jeans of London, en ny ring, en tunika, ett mobil fodral, en volym-tång från Björn Axén, en linspenna till kameran och sist men inte minst ett kamera objektiv och ny mobil! wow. min gamla mobil har tuppat av, så igår slog jag till på en iphone 4. jag får den om en vecka och jag kan inte känna mig gladare. objektivet blev ett Tamron 70-300 mm och nu vill jag bara ut i världen och fota !!





Jag måste verkligen bli bättre på det här

Jaha, nu har jag varit sådär dålig igen. måste skärpa till mig !! har så himla mycket bilder jag vill lägga upp, och så mycket jag gjort jag vill skriva om. så jag tänkte göra ett försök nu. förra helgen hade jag alla mina tjejer över på middag för att fira mig lite i efterskott. så himla trevligt. fick en hel drös av fina presenter! kvällen avslutades sen på Ace där det bjöds på grym musik. jag säger bara Håkan och Broder Daniel. kunde inte bli så mycket bättre.








What's on your mind ?



Kul att inlägget jag skrev bara försvann. kul. so here we go again. det jag ville säga är att jag helt glömt bort att jag har en blogg. har haft så mycket annat på tankarna senaste veckorna. har ju varit i london. jag har haft min födelsedag, 20 år fyllda! haft vänner över på middag. och så det nya jobbet. men det är bara roligt allting! har ju en massa bilder också att lägga upp. men det kommer så småningom. nu minns jag verkligen inte vad jag skrev förut men nu måste jag sova så jag kommer upp i tid. ska försöka åka tidigare hemifrån så jag kan göra en avstickare till espresso house! mums. PUSS

RSS 2.0