JOBB

Later skaters -


Summer's almost over and I'm crying but I don't know why


I could really use a wish right now



På söndag ska jag på dejt med den här tösen. kommer bli bäst!


Life is a catwalk


älskar bilden

Jaha, då bär det av mot jobb imorgon då. första dagen på nästan 3 veckor. wohja. anä men det ska väl gå bra. min redan ut-tänkta klädsel visade sig ha hål i sig. så jag måste hinna tänka ut något annat snabbt imorgonbitti. det blir spännande. gonatt


I promise you I will learn from my mistakes

Nu när jag har legat hemma och inte haft något att göra så har jag faktiskt blivit mer sugen på att börja blogga igen. tog tag i mig själv och ändrade om designen lite. större bilder, annat typsnitt, tänkte försöka mig på att göra om headern också! lite nyheter i garderoben:





Oh it's such a shame for us to part

Sjuk. så fruktansvärt tråkigt. men det är bra sjukväder iallafall. regn och rusk. får verkligen massa mysiga höstkänslor när sånt här väder kommer. och jag älskar ju hösten! kan knappt hålla mig inför alla fina höstkläder som finns i butikerna just nu. jag har spanat in en höstjacka på Zara som jag absolut ska köpa. har försöka hitta bild men fanns ingen. nu, te -




Kroatien












Och så lite Kroatien på det

YEAH! imorgon drar jag till Kroatien med den här tösen för en jäkla massa sol bad och goa drinkar! CIAO


RSS 2.0