Hampstead school of English


Freja Beah Erichsen i MO&Co. Catalogue

När jag ser den här bilden blir jag galet sugen på att klippa lugg! det är ju så himla fint! frågan är bara om jag vågar, och jag lär tröttna på det snabbt. oh well, om jag gör det så blir det inte förens efter semestern! förövrigt så har jag hittat skola nu i england! Hampstead school of English, åker i oktober. yey!! är supertaggad. nu återstår det bara för mig att försöka övertala sara att hon ska åka med mig!

Under den varma, svarta plåten har jag lämnat några drömmar



Idag är jag ledig. sitter just nu i mitt vardagsrum, lyssnar på fransk musik och dricker en hemmagjord soyalatte med kanel på toppen! hur bra har inte jag det ?! det är just vid sånna här tillfällen som jag känner mig som mest inspirerad att blogga. vädret bidrar också, som nu när det är grått och ruggigt ute. inspiration!!! jag vet inte vad det är med mig. men jag antar att det är den dära smyglängtan jag har efter hösten som gör det. jag tänkte sätta mig nu och börja lite på min och min systers 50årspresent till pappa.
Annars så vill jag åka till Paris. är jättesugen. och till new york! herregud. jag vill bara bort. men det ska jag ju. i höst drar jag. oavsett vad som händer så åker jag. på riktigt! bye now

RSS 2.0