The streets of London

Godkväll, eller godnatt snarare. är för trött för att sova, så jag sitter istället och letar lägenhet i London. har hittat en som verkar perfekt. mitt i london på självaste Marylebone Hight Street, men rätt så dyr må jag säga. några friska tusingar till på kontot och jag hade tagit den på momangen. oh well, får leta vidare ..



Marylebone High Street


X-mas

God fortsättning. igår var det julafton minsann. hade en supermysig dag med massa julmat, choklad & klappar. är himla nöjd med allt! just i detta nu sitter jag i bilen påväg ner till pappsen. det ska blir lite jul där med. men vi fårse när och Om vi kommer fram, det är minst sagt halt ute och mörkt. men det ska nog gå bra. PUSS


Fashion now

Åh har precis haft julklapps utdelning med min vän sofia. fick en bok jag petat på ett bra tag nu, Fashion Now 2 från Urban Outfitters. ungefär som ett modelexikon med alla världens designers i bokstavsordning och en hel drös med inspirerande bilder. imorgon är min sista jobbdag innan jul! sing hallelujah. slutar tillochmed tidigt så jag ska köpa de sista julklapparna och träffa en kär kär vän. BYE



I bet you look good on the dancefloor

Då var det dags för lite rajraj!

And time is on your side, it's on your side now

Sånt himla perfekt skidväder idag, skinande sol & inte ett moln. idag har jag träffat pappsen, kikat på julklappar och köpt julgran. himla mysigt. fyndade även en supersöt ring med rosett. imorgon är det jobb som står på schemat. sen blir det födelsedags/julmiddag/fest. CIAO


###

Jädrar vad det snöar, non stop nästan hela dagen och vi är bokstavligt talat insnöade här hemma. har endast ett par centimeter kvar av ena fönstret att se ut genom. helt bananas! jul stämning är det gott om iallafall. imorgon är jag ledig precis som jag vart idag. skönt -


hemma hos mig just nu


Oh vinter

Hej mitt vinter land, nu är jag här. åhej vad det snöar ute, kan detta betyda att vi får en vit julafton i år? wow isåfall. jobb idag jobb imorgon. köpte en svart kofta med puffärm, 199 kr från H&M -



ful bild - fin kofta


To hear sleigh bells in the snow

God lucia, idag har jag haft julstök med mammsen. vi har bakat lussebullar, digestivechoklad och gjort apelsiner med nejlikor. himla mysigt måste jag säga. imorgon startar en ny vecka som innebär en jädrans massa jobb. men jag startar med en kort jobbdag imorgon samt en behövlig och efterlängtad lunch med Sara.



Men jag lever på impuls nu, via fjärrkontroll

Dessa strumpisar köpte jag igår, mina är dock från H&M men ser exakt likadana ut som Lindex. tjoho!



Bild Carolines Mode


Oh the weekend

Helg javisst, och ikväll blir det Idol final för hela slanten! jag känner mig riktigt laddad och håller mina tummar för Calle. jag ångrar mig, håller tummarna för båda! åh jag känner mig kluven. imorgon är det jobb som gäller, jarhå.


Han har bråttom iväg, han tar bussen från stan

Det har inte vart så pjåkigt att få sova till 10 idag minsann. har även spenderat min lediga dag hos tandläkarn som var mindre bra, men avklarat nu iallafall. & så har jag sagt hejdå till en vän som åker iväg på långresa imorgon till sydamerika. inte heller så pjåkigt, för henne alltså. igår var jag på ett Lóréal event, fick lyssna på lite om hudvård och sånt, superintressant och så fick man med sig en varsin goodiebag fylld med roliga hudprodukter. ja jag tackar jag -




Sofia & jag i somras uppe på Fåfängan


Allt de är försent, försent för vin försent för kärlek ren som snö

& jag är ledig imorgon. tjoho!


Oh what can i do

Wow bara helt plötsligt från ingenstans fick jag ett världssug efter våren. fräknar solsken värme kärlek & bara leva livet känns otroligt lockande. att det kom sådär nu i juletider var ännu jobbigare. åh du vackra vår


Zuzizazi

Fick lite lust att ända typsnittet här och blev faktiskt nöjd med resultatet. idag har jag spenderat dagen med min syster inne i stan & vi har påbörjat årets julklappsjakt. med bra resultat också! himla fint. imorgon startar en ny jobbvecka. det blir nog bra det med - annars är jag helsugen på London


1st December

Det känns inte lika kul att blogga när man inte har tillgång till sina egna bilder, som just nu sitter fast i min gamla hårddisk. oh well, imorgon ska jag och mamma ha en heldag på stan med lunch och julklapps shopping. kommer bli himla mysigt. ska också kolla på NKs julskyltning, älskar det. det är verkligen julstämning i stockholm just nu. så himla fint -




RSS 2.0