###

Ja då var det minst sagt fredag igen. jag fick helt ärligt en chock igår när jag hörde att det var fredag idag! mina dagar är som en enda smörja nu förtiden. oh well, idag har jag spenderat hela dagen på jobbet. det var galet mycket folk, men ändå himla roligt. har sprungit runt som en galning med händerna fyllda av snygga party plagg, nu då det är Party kampanj på H&M. imorgon är det halloween fest och jag ska hedra michael jackson och klä ut mig till han. jag inspireras självklart av den legendariska Billie Jean looken från Motown 25. grymt cool!


En stor nypa inspiration




Paris fashion week


Tjugosjunde oktober

Oj vad jag har firat min födelsedag nu, enda sen i fredags har det vart kalas. då firades jag av vänner, det var middag och utgång. i söndags firades jag av familj. igår drack jag drinkar med vänner OCH idag på själva födelsedagsdagen så blev det en supermysig dag med sofia i forum som innhöll lunch fika och lite shopping. har fått blommbud från mormor. samt nu ikväll tog mammsen ut mig på middag. åt en grym delizie rätt på Stazione. mums och tack så hjärtligt för allt! imorgon är det jobb igen som gäller & sen till helgen är det Halloween igen, och det betyder ju såklart halloween fest på lördag. kommer bli grymt! och jag ska vara Michael Jackson. hell yeah!


Happy b-day

Hejhejhallå, grattis på födelsedagen till mig själv! nu ska jag iväg på födelsedagslunch i forum. CIAO


Dancing with myself

Hallå hallå! ikväll är det P a r t y p a r t y som står på schemat. ska ut och slå klackarna i taket med tjejorna, kommer bli hur bra som helst. har förberett mig med att köpa gummi-inlägg till skorna så jag inte får så ont! oyes. så nu kan jag dansa hela natten om jag så vill! LATER


Åre i vintras med alla töserna. partiee


Come here, oh my star is fading

Här om dagen när jag jobbade så hittade jag ett par grymma byxor från Trend på rea och allt. och dom är helt klart mina nya favoriter. dom är så sköna och snygga och yes. me like alot! imorgon blir det fest, ska ut och fira mig lite i förskott då jag fyller 19 på tisdag. hoho, jajemen. det blir ju himla kul. kommer klä mig endast i London, iallafall så som det ser ut nu. ciao



De nya fantastiska byxorna från H&M trend, leopard linne, mockajacka & ballerinas från London


Golddigger

Hallåhallå. gud vad jag inte har haft någon inspiration att skriva. har inte heller haft någon tid direkt. men nu tänkte jag försöka komma igång igen. idag har jag jobbat, en kort jobbdag. har sprungit runt på Trend och hittade så himla mycket fint! bland annat den här fantastiska paljettjackan med axelvaddar. jag menar, wow! fanns dock bara en kvar och den försvann ju snabbare än snabbt. oh well, på torsdag slutar jag tidigt, så jag tänkte unna mig lite tid att gå och kolla i affärer då. hoho. nu, sova -


It seems long ago, or was it yesterday?




Release me

God fredag. snart var även denna dagen slut. börjar känna mig rätt trött i kroppen. dagen har bestått av jobb, sen har jag mest bara tagit det lugnt här hemma med idol på teven. inte så illa. tänkte röjja imorgon istället! vilket solsken vi hade idag då. man tackar. det blev mycket svart idag i form av mocka jacka från Monki, tunika COS & pippiskor, bröt av detta med en kofta med leopardmönster från H&M. nej nu ska jag sova. later



Det kanske kommer en förändring

Sitter här och försöker tagga inför jobbet med lite partymusik. blir inte alls taggad på jobb, däremot jättetaggad på att partaja! på lördag blir det utgång för hela slanten. jahrå. ute skiner solen & hösten är helt underbar. snart fyller jag ju år också, hur bra är inte det på en skala? mycket bra säger jag. yaaoza!



I just heard about this cool new band, The Beatles? apparently they have a new album coming out, Sgt. Pepper something. Nirvana is too, I heard ..



Ett fönster vi kan sitta vid och blicka ut mot ån

Oj vilken skön dag jag haft. Åkte in till stan & träffade min syster, gick ner till Gamla stan och tog en smarrig lunch. sen gick vi bara runt på de små gatorna och drack kaffe i höstkylan. så himla skönt. snart ska jag möta upp sofia och åka hem till sandra för lite myskväll. ska nog använda min gosiga pälsmössa jag köpte i London! idag har jag haft tunika från COS, leotajts från H&M, mockajacka från Monki & ballerina Primark London





Le Pain Quotidien

Såg en lite rolig sak nu när jag kikade in på Sofi Fahrmans blogg. hon hade skrivit ett inlägg om Le Pain Quotidien, ett skönt ekologiskt frukostställe som finns i New York. men även i London, jag & sara spenderade faktiskt vår sista morgon på just Le Pain Quotidien på Great Marlborough street i Soho.



London is calling home

London var helt fantastiskt. längtar redan tillbaka & för varje minut så känner jag bara allt starkare att jag vill flytta dit! wohwa. hur som helst, hela resan var grym. den innehöll allt från fika i Notting Hill och shopping i Camden till röjj på The Den och nya vänner.






RSS 2.0