Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade



+
sommar
morgonkaffe
håkan
vän på regning promenad
solsken

-
tiden


Sunny Sunday

Åh vilken bra söndag jag hade igår. stockholm bjussade på kalasväder så jag och mammsen tog bilen ut till Gustavsbergs gamla fabriksområde. som numera kryllar av mysiga caféer, fantastiska små boutiquer och en härlig promenad längst hamnen där man kan kolla på fina båtar!

På kroppen hade jag linne från H&M Garden collection, jeansshorts, converse och ringar från London





What's the point of doing anything

Jag är så lycklig över att sommarn faktiskt äntligen är här. att kunna gå runt i bara ben är helt fantastiskt. detta har jag utnyttjat mycket veckan som gått. passade även på att träffa min favorit sofia i tisdags över en fika på götgatsbacken, på ett av mina favoritcaféer: Muggen 





RSS 2.0