How long has it been, shall we get into it again?

Sista maj idag, åhej vad det går alltså. helgen har vart fin, bott på hotell med pappa - sett Robin Hood - shoppat - haft sommarfest med kollegorna - vart på Trädgårn - kramat mamma extra mycket. imorgon ska jag på kurs! det blir nog trevligt, lite nytt folk och ny mijlö har aldrig skadat.




Och jag ramlar kär i dom som inte ens vet vem jag är



Bild: tagen av mig


Were just a hippie dream, just a hippie dream


Oh the weekend

Har haft en kanonhelg! tack för det. nu väntar en skön vecka med sol förhoppningsvis. på fredag ska jag träffa pappa och bo på hotell! på lördag är det personalfest på Pontus by the Sea som står på schemat. CHEERS







Some things are better left unknown



Älskar bilden


Idag bara


Och det skulle ju va dans, dans, dans!

Åh men hallå, hur härligt är inte vädret då ? magnificent. så idag har jag vart i stan efter jobbet och köpt på mig lite sommarkläder. trodde att min garderob endast bestod av svarta höst och vinter kläder men jag lyckades skrapa fram lite längst bak iallafall. sånt man glömt bort! efter att ha knuffats med resten av stockholm gick jag genom kungsan och alla var där, elin kling carolina gynning josefine crawford osv. nån Alzheimersinsamling. märkte sen att jag stod brevid de från Vakna med the voice, så jag passade på att knäppa av en bild och så pratade vi lite. himla trevligt -


började morgonen i solen med en smarrig kaffe


Have you seen the old girl who walks to the streets of London


Those crazy years, that was the time of the flower power

Fredags mys! chips dipp cola & mamma mia. imorgon blir det utgång med vänner, ser fram emot det! har massa dans i benen som vill ut. later mates


Just some details














The shock hit eleven - Got lost in your eyes

Vi börjar denna lediga dag med lite cravings. ring cocoo.se, linne + shorts monki, zebraskor hm, armband tiamo. tjoho


You look good


Storasyster med stil



Min sjukt snygga syster, bilder: Modistiskt.se


Heja maj månad

Idag styrde vi Gulafaran mot värmdö. åkte in på gustavsbergs gamla fabriksområde. hur mysigt som helst. små mysiga butiker i Odd Molly stil, gamla tegel hus och konstgallerier. satte oss för en supergod lunch på ett café vid hamnen. bra lördag! heja maj månad -




The dog is always barking at the mainman

Gårdagens outfit bestod av mockajacka från Monki, tunika från Gina, Coverse och wayfarers -



Sista april

Himmel vilka två mysiga dagar jag haft nu. igår var jag ledig och tog mig in till stan för en superhärlig lunch vid gamlastan med min käraste sara. satt där länge och pratade och åt en göttig sallad. på kvällen blev det årets första grillning! superhärligt. det känns ju inte fy skam att kunna säga att våren äntligen  är kommen. woopa!



RSS 2.0