You're alright but I'm here darling to enjoy the party



Ledighet är en grym grej! idag har jag varit ledig och inte gjort ett smack. var ute på aw igår med mina underbara kollegor, satt på Debaser slussen och skrattade så jag grät! så jag har varit rätt trött idag och sovit lääänge. cyklade ner och köpte glass (nya Daim päron!!! så god köp den genast!) sen satt jag på ballkongen i solen. helt ok skön dag. åt middag med sofia igår på söder innan jag träffade dom andra, satt på uteservering och drack rosé. sen försvann solen och det blev iskallt! gick runt lite och fotade efter det, fick en del fina bilder som jag lägger upp imorgon! nu ska jag sova och ladda inför en 12 timmarsdag på jobbet yeha! bye now

Yeah I think you're cute but really you should know I just came to say hello



Just nu känns allt så BRA. det är så mycket förväntningar och planer i luften att jag blir alldeles till mig av lycka! det blir bara varmare och varmare för varje dag som går, blommor överallt, knoppar, mopparna har kommit fram, fiskmåsar, uteserveringar, rosé. YEAH! den här känslan av att man har allt framför sig är helt underbar. den här sommaren ska, kommer, bli grym. börjar nu med Håkan på torsdag med malin. sen åker jag till London med sofia. Dans Dakar 4 juni. Where the action is 28 juni. Frankrike 17 augusti. oj mycket nu. så det ska vara ju! plus en massa mysiga picknickar och kvällar ute med nära och kära. åh vad jag älskar det här. det är nu livet är som bäst. det är nu man ska passa på att njuta. och det ska jag verkligen göra också!

All the young dudes




Livet känns underbart just nu. våren har kommit på riktigt! synd bara att man jobbar så mycket att man inte får vara ute så mycket som man önskade. men jag njuter ändå! och snart åker jag ju till London. helt fantastiskt!

Oh you're so naive yet so








Fantastic day! veckan har verkligen börjat på topp. jag och sofia gjorde en repris av torsdagen och åkte till Gamla Stan. satte oss på stället brevid Kaffekoppen, som istället heter Chokladkoppen! otroligt mysigt ställe. härlig omgivning, mycket människor att titta på. speciellt alla knasiga turister som går i stora klungor. och gott kaffe såklart! har pratat massor om London! blir helt pirrig när jag tänker på det.

(sara jag saknar dig)

Oh and your sweet and pretty face





Igår var jag på en supermysig söndagsmiddag hemma hos Sandra med Malin och Sofia. vi åt god mat drack rosé och pratade om livet. tog en tripp down memorylane, så många mysiga minnen vi har tillsammans! älskar att prata om sånt som hände då. högstadie tiden! vi utsåg middagen till den första officiella vårmiddagen! härligt. våren har äntligen kommit till Stockholm!

Café Kaffekoppen









OKEJ skärpning! anyway, i torsdags mötte jag upp sofia och tog en promenad in till Gamla Stan. satte oss på ett supermysigt café Kaffekoppen på stortorget. jag älskar att vandra runt på de fina gatorna. får en massa inspiration! vi satt och planerade lite inför våran London resa som går av stapeln fredag 13 maj! det kommer bli grymt. redan nu är det över 20 grader och sol där borta. YEAH

A freeze-frame of your eye in the strobelight







I torsdags var jag på en grymt rolig grej. Robyn hade "efterfest" för sin världsturné på Fotografiska museet här i stockholm. det var väldigt fashion. bra musik och snygga människor. robyn spelade skivor och var allmänt cool. bra kväll. fler sånna kvällar tack!

En vanlig söndag bara



Inspiration från Paris FW

Dålig uppdatering. yes sir. men jag har haft så mycket annat för mig känns det som. nu har ju vännerna börjat komma hem så jag har hellre myst med dom än att sitta här!
Jag har varit ledig fredag lördag söndag. AMAZING. har varit ute och dansat. rensat garderoben och bjudit vänner på vofflor. ätit på grekisk restaurang med barndomsvän. slappat järnet. besökt mormor och morfar. så det känns helt okej att gå tillbaka till jobbet imorgon.

RSS 2.0