my arms keep missing you

Tjenis! här sitter jag och diggar till my arms keep missing you, fett schööön den är ju.
alltså jag kan bara inte sluta tjata om vårt helt fantastiska väder, liksom idag var det 18 grader!!! NAJS ELLER VAD ? hihi. och slappaste dagen, hade inga lektioner på förmiddagen för min lärare i foto och form var sjuk (hade dock kunnat haft sovmorgon då istället ..) så då åkte vi till sickla och åt lunch på Forno Romano, så sanslöst gott verkligen. sen trallade vi runt på gina tricot lite, elin fick med sig 2 söta klännigar, men jag har som sagt inga pengar så för mig blev det exakt ingenting.

imorgon är det fredag, och då blir det först dags att plocka ner utställningen i dieselverkstaden, sen har vi matte, och sen blir det staden med sara. det blir mys!
har hittat så jäkla mycket snyggt på monki, helt galet, tog fram några bilder på några av plaggen jag vill ha!
cya later skaters


image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0