So did you turn my camera on ?




V Magazine.

jaa, vad har man gjort idag ? jo, jag hade väckarklockan på 10, vaknade halv 2 .. hm, vad hände ? sen träffade jag hursomhelst min syster så tog vi en tripp till trevliga Sickla galleria, hon lämnade in sin förlovningsring för förmindskning. efter Sickla mötte jag mamma så köpte vi pizza. för att vara lite extra hälsosam tog jag en cola till oxfilepizzan. och det vare fan värt! hursomhaver har jag haft en mycket spännande dag .. avslutade nyss med lite SATC. det satt fint. nu ska jag mysa vidare med lite Paulo Nutini. ciao

Kommentarer
Postat av: viktor_cool_boi_92

Paolo Nutini är skön =D , New shoes =)

2008-08-27 @ 22:45:35
URL: http://www.eatingpebble.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0