Spare me the details

nu fick jag ett sånt där höst-ryck igen! vill bara att det ska bli lite sådär småkallt så man kan dra på sig skinnjackan över en snygg kofta utan att vara för varm. och ännu en gång, är jag fruktansvärt sugen på en hatt. den här gången en i svart. har faktiskt hittat en snygging på H&M herr, vet inte om den finns kvar dock, får ta och kolla upp det. och en annan sak jag är i behov av är ett par nya klackar, platåklackar, jag dör. så snyggt. ju högre desto bättre. har hittat ett par på Zara, dom är så fruktansvärt snygga att jag får ont i kroppen när jag vet att jag inte har plånkan för dom.
some day ..



kolla in snyggingarna till klackar. so fierce att jag nästan tuppar av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0