Jobb nu!




ge mig klingans jobb

jag har vart väldigt fram och tillbaka när det gäller framtida jobb, har inte riktigt vart hundra på något. men har alltid haft mode i grunden. men nu under det senaste halvåret har jag blivit allt säkrare på min sak. vill bli någon typ av modejournalist! det skulle verkligen passa mig som handen i handsken. & har kommit på att jag ska utnyttja min kontakt på Göteborgsposten som är art director, och förhoppningsvis kunna fixa någon praktikplats. en bra början, och en fot inne i tidningsvärlden! så nu är jag sugen på studenten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Heeej.

haha hur korkad far jag lov att vara? skorna som klingan visar dar i tidningen, de med snorning fran HM...De har jag kopt i en svart farg, och tankte sahar: "aaah, nu kommer jag vara den enda som vandrar omkring i dessa fina skor nar jag kommer pa besok i Sverige till julen"

Hur korkad far man lov att vara nar man kopt skorna pa HM? Jag och halva Sverige kommer ju ga omkring i dessa underbart fina och skona skor.

Hoppas du mar jattebra och pussa pa syster din fran mig.

Kram!

2008-12-18 @ 20:18:03
URL: http://onedostre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0