I'M BACK!

WOOOUUUIIIHHHH! ääääntligen säger jag bara, så har min älskade dator kommit tillbaka, snyggare än någonsin! och nu kan jag äntligen börja blogga ordentligt igen. det enda jobbiga just nu är att det inte funkar att ladda ner msn, så jag sitter inne på det allra första msn som redan finns på datorn .. och så fungerar inte iTunes. men jesper får ta och kika på det sen någon dag så fungerar det säkert.

annars då ? jodå, det är ju sommarlov nu, vädret är dock inte så hejdundrandes roligt .. idag var jag inne i stan och lunchade med min mor, sen hjälpte jag till lite på hennes jobb, H&M, det var mysigt. annars så har jag suttit och pysslat med datorn, och kollat matchen och sex and the city. det har ju vart maration på 3an, underbart!

har jag sagt att jag vart nere i fina göteborg också med min vän sara ? tror inte det, men det har jag hursomhelst. lovar att lägga in lite snygga bilder på oss så fort som möjligt!
nu ska jag kolla vidare på sex and the city


jag & sara på äventyr i göteborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0