out of control

e
iochmed att jag inte har tillgång till mina egna bilder så bjuder jag istället på snyggingen mary kate, och jag är så sanslöst kär i hennes skor, look at those heels, helt galet coola!



jesus. hej här är jag, och jag lever. men min dator är fortfarande inte klar, men den ska vara klar nu till helgen, ÄNTLIGEN. har inte kunnat blogga speciellt bra iochmed att jag inte har tillgång till mina bilder, och jag kan inte lägga upp nytagna foton från min kamera på den här datorn. men så fort min egna dator kommer så då jävlar, då ska det börja bloggas igen!

vad har hänt på senaste tiden då tro ? jo, det är ju sommarlov nu, det tackar vi för, det vi inte tackar för är vädret ? det är varmt, men mulet och svarta moln .. wellwell
annars så är det dags för festival snart, måndagen den 23 åker jag och mångamånga andra upp till borlänge för 6 dagars festivalande på Peace and Love, kommer bli så fantastiskt roligt :D

ikväll är det håkan på grönan, åh. vill gå, men har absolut inte råd någonstans. tråkigt. fast jag ska ju trost allt ändå se han om cirkus 2 veckor nästan exakt.

nu ska jag duscha, pussokram ses på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0