Living London - slutresultat

av allt det jag shoppade så är ungefär 80 procent köpt på Primark, just love it


starbucks mugg, siden rosett att ha i håret, ring, nagellack


ballerinas


världens skönaste uggs





randiga knästrumpor och tights med dragkedja







EN PÄLSJACKA! jag dör, så himla fin


och sist det som faktiskt var dyrast, men som jag kände att jag förtjänade, det här otroligt fina halsbandet

& utöver allt det här så blev det en del underkläder, fler tights och två stycken dkny parfymer. tror det var allt faktiskt. en julklapp också! till mammsen. men är helt klart nöjd med slutresultatet, och min garderob är aalldeles för liten för mig numera, så jag ska försöka spåna på någon lösning. nu blir det sova. nattinatti

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

WOW vilka underbara köp du gjort...och starbucks, mums. Köpte tre termomuggar när jag var i New York i september =)



//

www.alexandrastyle.blogg.se

2008-11-16 @ 18:02:26
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0