Hej solsken







har haft en väldigt skön dag idag, men också väldigt jobbig. började iallafall med skola, slutade halv 12, då tog jag min in till stan och startade mitt jobb-sökande. var runt i hela jäkla stockholm känns det som, och det ironiska är att när jag kommer hem så går jag in på ett café som ligger precis över vägen, och självklart så var dom jätteintresserade! bara för att det var det sista stället jag gick till. men nu ska jag hursomhelst dit nästa vecka och provjobba. får se hur det blir då.

men tack gud för det otroligt sköna vädret idag, det var väldigt trevligt. sprang även på min syster & två andra töser, anna och natalie. tog en liten fika med dom i gamla stan. mysigt! nu ska jag äta middag. hadetskitfett

Kommentarer
Postat av: Anonym

Exakt :-D Fina bilder må så gott.

2008-10-08 @ 21:26:48
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: elin.e

ser galet mysigt ut!

2008-10-21 @ 21:20:07
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0