Nothing else matters

haha herregud. så mycket som jag har skrattat nu ikväll har jag inte gjort på jag vet inte hur länge. har skrattat så mycket att jag har ont i huvet och i käken, galet. men skönt, för idag har faktiskt vart första gången på riktigt länge jag har mått väldigt bra på nästan alla punkter, har vart på jättebra humör. för det har alltid varit nått fel nu på senaste tiden, antingen sjuk eller stressad eller annat som bara stått i vägen för att jag ska må bra. men idag kände jag verkligen att jag kunde andas lugnt och verkligen skratta. underbar känsla
var ju som sagt på tacobar med sofia och höll sara sällskap. fick massa gratismat, satt där i över 2 timmar och åt och skrattade och hade trevligt. måste vi göra om fler gånger. var också en konstig känsla att gå ut och det var på väg att bli mörkt redan vid halv 7 tiden, och det verkligen luktade höst. gillade den känslan.
och sofia, jag uppskattar dig!



en av dom absolut bästa bilderna på mig någonsin.. bjuder på den! men även en av de bästa upplevelserna någonsin, på riktigt. peace and love 08. jag kom å tänka på en av kvällarna då vi satt några i vårt camp och sofia spådde mig med kort, så mycket har jag aldrig skrattat i mitt liv som jag gjorde då. hade lite samma känsla då som jag hade idag på tacobar. men just det tillfället på PL är oslagbart, går inte att förklara hur roligt det var för någon som inte var där, men ah .. underbart hursomhelst

Kommentarer
Postat av: Sofia

åhhh i know!

allt var bäst, en av dom bästa dagarna/nätterna eveeeeer<3

2008-09-15 @ 18:17:40
URL: http://sofiuz.blogg.se/
Postat av: madeleine

ja jag vet! :D <3

2008-09-15 @ 20:01:17
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0