Love love love

YES! det funkar! internet alltså. systers pojkvän kom förbi och fixade det. thank god. så nu känns allt bra igen. min skiva var igår, och inatt. fytusan vad roligt jag hade. helt klockren kväll. började först klockan 7 med middag på stället med hela klassen, föräldrar och några lärare. tre rätters. roliga lekar under middagens gång, och utdelning av "Klassens-vadå" alla fick en varsin medalj där det stog vad man var för något, vad man hade utmärkt sig som under åren som gått. jag blev Klassens Kläddesigner. fick även en superfin presentation av det! det tackar jag för, tack klassen. festen började vid 10, och det bara välde in folk. lokalen var verkligen grym likaså musiken. hade iallafall hur roligt som helst!








avslutar med en bild på mina helt underbara lärare! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0