Yes

Hola. nej mitt internet funkar fortfarande inte. ringde till internetgubbarna igår och lyckades fixa den andra datorn men inte min minsann, nejnej. fårse när jag kommer hem hur jag ska göra. s e g t . sitter just nu i skolan, trött och sliten från gårdagen. skivan var verkligen lyckad. dock rätt värdelös lokal utan luft. men bra ändå. men det var inte så gött imorse klockan 7 då väckarklockan ringde. fy. OHWELL, nya tag. ikväll är det min egen klass skiva. kommer bli gaaalet. jag kommer se helt crazy bananas ut. men det är så det ska vara. yesyes. nu, lektion. ses ikväll på layer cake!


Balmain 2009

Kommentarer
Postat av: Köp & Sälj

Hej! Kika in på min Köp & Sälj blogg om du hittar något av intresse, givetvis till bra priser :) Har du något du själv vill sälja? Då kan du också få annonsera (givetvis gratis), kika in på bloggen och se hur du gör :) (kopochsalj.blogg.se) Ha en bra dag!

2009-04-16 @ 16:41:42
URL: http://kopochsalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0