What will you do to make me want to

Igår var verkligen en kanon dag. började med sol & bad vid havet. fick en hel drös med färg, äntligen. på kvällen blev det picknick på Fåfängan med vänner. supermys. en riktigt bra dag! idag har vart en mindre bra dag på jobbet. fick en helt fantastisk ring utav mor från Spanien. helt perfekt, stor med turkos sten. hade den idag på jobbet, efter 2 timmar är stenen spårlöst försvunnen. finns ingenstans. så extremt fruktansvärt sorgligt. jag är så ledsen att jag vill börja gråta nästan. fy, kom tillbaka till mig turkosa sten! du var ju min nya favorit









Stickat Gina Tricot + jeansshorts Topshop + espandrillos Spanien + ring Spanien (som inte finns något mer)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha festis. palla festis

2009-08-11 @ 01:15:59
URL: http://sofiuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0