Sista natten med gänget

Hello, söndag idag. har vart hos min mormor idag och hälsat på hennes lillebror från usa. det var roligt, och rökigt. han är tydligen kedjerökare och hela mitt hår luktade som en rökbomb efter det där. men kul att ha få träffa honom, han är otroligt lik min mammas momor.
Igår var det ju avskedsmiddag hemma hos sandra som lämnar oss imorgon för Barcelona, det var supermysigt. efter middagen satt vi på sandras rum, lyssnade på nostalgi-sommar-musik och drack jordgubbsvin. sen blev det utgång på Laroy vid stureplan. var roligt så länge det varade.



gårdagens kvällsoutfit; indian tunika Zara, "lacktights", bruna kilklackar & kuvertväska HM

Kommentarer
Postat av: Sandra

den här bilden minns jag! däremot fick jag en chock när jag kollade bilderna på min kamera imorse, vi hade tagit typ 10 posebilder inne på laroy? haha du ska se dem sen - jag är ihopmosad så man ser bara min mun på ALLA bilder typ. :P

2009-02-08 @ 23:39:47
URL: http://ibarcelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0