They play it now again our favorite song

Sen jag fick min nya mobil så har jag knappt med mig min vanliga kamera längre, mobilen tar typ bättre bilder! väldigt skönt. sitter just nu & lyssnar på skön sommarmusik och känner doften av god mat nere från köket. härligt. mindre härligt att jag ska upp tidigt imorgon! jag är så otroligt sugen på att gå ut, vilket många ska göra ikväll. så ingen lär ju göra det imorgon. tråk. men det löser sig nog. hade en härlig dag på stan med min syster iallafall, sol och fint!






nya solglasögon köpta på H&M


Kommentarer
Postat av: Lisa

snygga bilder, och snygga brillor!!

2009-02-27 @ 21:15:59
Postat av: www.alexandrastyle.se

Underbara bilder!!!



//



www.alexandrastyle.se

2009-02-27 @ 21:51:42
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Camilla

Riktigt härliga bilder! sol sol, sunshine.

2009-02-28 @ 16:42:35
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Carin

nice pictures :)

2009-02-28 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0