Dag 2



Som vi alla vet är modeveckan igång för fullt, och idag hade två av mina favoriter visning. vilket är Whyred och Minimarket. fysatan vad gärna jag vill vara där och åskåda allt det underbara! skulle vara helt fantastiskt. Minimarket har alltid så grymt snyggt utbud, likaså Whyred! en dag ..

Min dag har väl inte vart lika fab, bestått av skola & sen en fika med vänner. såg nyss dock att jag fått ett mycket trevligt mejl från HM! dom skrev att dom nu börjat ta emot ansökningar igen efter ett långt stopp. och att jag är utvald att skicka in ännu en intresseansökan som sen kan leda till intervju! wii. hoppas det går bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh hade inte sagt nej till ett jobb på HM!

2009-01-28 @ 22:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0