Den26januari

Oj vilken världelös dag jag haft. Hade planer på att stanna hemma från skolan, men jag gick iallafall, vilket jag inte hade behövt göra. har inte gjort En vettig sak alls på hela dagen. så otroligt onödigt. har jobbat också, vilket var segt. hela den här dagen har vart konstig. modeveckan startade idag, med visningar som Acne och Carin Wester. hade gjort mycket för att gå på dom. det sura är också att mamma brukade få inbjudningar när hon jobbade på HMs huvudkontor, men nu är hon inte kvar där längre .. möh.


dagens outfit från i lördags då jag hade en heldag med min syster


fika på Barrista

Kommentarer
Postat av: Carin

skitsnyggt!

2009-01-26 @ 21:03:27
Postat av: Anonym

gillar det

2009-01-28 @ 22:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0