Cause I don't wanna hang out with those teenage freaks


Godkväll! haft en bra söndag ? jodå, jag har haft en skön söndag då jag tillbringat den med mormor & morfar. det vad mysigt. & nu ikväll blir det bio med några töser. är verkligen helsugen på att åka till london nu, och tack gud för att jag ska dit om 4 veckor. hallelujah. och jisses vad sugen jag är på de där tightsen jag pratade om igår från Gina, med nitar. woah vilka snyggingar. måste köpa dom! kosta vad det kostar vill, dom måste bli mina, så är det bara. har hittat massa saker jag vill bära dom till. miih fint. nej nu ska jag piffa till mig lite och sen blir det caesarsallad till middag! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0