Naked juice bar

Imorse var det ganska så kämpigt att ta sig upp ur sängen .. men det funkade det med. sen tog jag och mamma oss in till stan för att ta en mysig promenad och lunch. men vi gav upp när vi inte hittade någon parkering efter 40 minuter, PLUS att det var storm ute. så vi åkte tillbaka till hemmaplan och tog oss in till forum istället och åt en alleles ypperlig lunch på Il Piato. supersmarr. och inte nog med det! när vi är där inne på östermalm och letar parkering ser jag plötsligt en kille på cykel som jag tänker att han såg ju inte allt för dum ut, sen nån sekund efter kommer självaste Elin Kling på cykel! så då förstod jag direkt att det var hennes gustaf som jag såg först. och dom var ju såklart supersnygga båda två! väldigt perfekta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0