Singing I want you back want you back




Hejhej hallå där. det var ett tag sen! har verkligen inte haft tid att blogga något. haft fullt upp med projektarbetet, som nu tillslut börjar likna något. har spenderat hela dagen hemma hos sara då vi pysslat med omslag, innehållsförteckning osv. samt fotat till omslagsbild. här ovanför är några av de bilder som togs. det kommer bli bra det här!

Annars så .. igår var jag på Topshop kväll där det bjöds på vin, öl & 20 procent på allt. supertrevligt! så jag och carro tog för oss av vinet som satt riktigt fint. hittade massa snyggingar, kom dock endast hem med ett par söta trosor. hade inte råd med så mycket mer. men jag njöt för fullt av vinet och den sköna musiken DJn spelade. typ perfekt förfest om man skulle ut sen, vilket jag egentligen skulle men dom planerna gick i stöpet eller vad man säger. ikväll blir det nog hemmakväll, iallafall som det ser ut nu. men imorgon blir det utgång! ciao

Kommentarer
Postat av: Carin

söta bilder och snygga outfits

2009-03-21 @ 00:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0